Att färga hår...

...är lite drygt när det är ganska så långt (typ 1 dm lr mindre från att nå rumpan då det är borstat)!!!
Det tog lätt 1 timme att få i all färg och de va verkligen just så pass att 2 förpakningar räckte,
får se om jag missat någe när jag ska ta och skölja ut det om ca 5 min.
Fläckar som har den gamla färgen är så skämmigt att jag vill då,
så jag håller tummarna!
Men så är det när jag inte vill att nån annan ska färga mitt hår,
på det här sättet så är det juh mitt fel om nått går åt helvete för jag vet inte riktigt om jag skulle kunna förlåta den stackars personen som färgat mitt hår med ett dåligt resultat! Sen så är jag juh naturligtvis för snål för att gå till en frisör och färga håret.
Det enda alternativet som blir kvar är att jag gör det själv och att det tar för alltid och alltid,
men jag kan nog leva med det ändå ;)
Snart ska det juh av....lr....jag vet inte än....får se helt enkelt...

Förändring skadar inte, hår växer ut och Ida äger ett företag som säljer hårförlängningar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0