Bye bye Umeå!

hejdå Umeå, tills imorgon ;)
Åker hem till Önskanäs, ÄNTLIGEN!! Vad jag har längtat så länge på att få fara hem
och fira jul! Imorgon blire att fara till Vännäs för att fira lilla julafton, men sen kommer jag
tillbaka till Umeå för en snabbvisit för att sen fara hem igen!

Fick en liten orange leksakskatt av Didrik i julklapp!
Jag som har tjatat och tjatat om att få en katt i julklapp å så fick jag det!
Hur gulligt som helst, jag grät...
Julklappar behöver juh faktiskt inte kosta en massa, det är tanken bakom som
är det viktigaste! Vet att det är en gammal klyscha det där om tanken,
men jag måste nog ta och sälla mig till dem som faktiskt tror på det uttalandet...
Jag är mycket nöjd, nu kan jag klara mig till den 30e då jag kommer till Mora!

Men först är det mitt älskade Önskanäs som gäller...


Kommentarer
Postat av: Hanna från klassen

God jul! Hoppas du får det jättetrevligt och mysigt.

Stora kramar

2008-12-20 @ 11:48:21
URL: http://hannapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0