Jag aka Nörd!

Hur annars kan man förklara mitt beteende??
Vilken annan människa som helst hade slängt sig över chansen att dricka öl och släppa på lite ånga efter det jag gått igenom med B-uppsatsen den senaste tiden???

Vad gör jag??
Jag sitter hemma, med min pojkvän, och ser på idolfinalen, gråter som ett litet barn (FLERA) gånger under finalens gång dessutom somnar jag innan kl 00, en fredagkväll!!!

Det kan bara finnas en förklaring, min syster Jessica har rätt,
jag är en nörd!!
Det kanske inte syns på utsidan alla gånger, men jag är en tvättäkta nörd utan dess like...;)

Därför sitter jag hos Didrik ikväll, ser på Harry Potter och äter apelsinsallad en lördagskväll,
men jag är nöjd och det är det som är viktigast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0