Jag vill dö/jag älskar alvedon!!!

Eller ja, det kan duga med att bli frisk också...

Igår började jag känna mig vissen, mina leder gjorde ont och det gjorde ont när jag andades,
då hade jag 38.4 grader.
I morse vaknade jag kl 7 och kunde inte sova längre,
mådde ännu mer pissigt än dan innan.
Då hade jag 39.2 graders feber!

Större delen av idag har jag legat på soffan och frysit röven av mig!
Jag har varit fullt påklädd med mjuisbyxor, långkallingar och tre st tröjor,
dessutom hade jag två filtar, men det räckte inte!
Så, jag fick gå upp och hämta mitt täcke, lägga mig på ena filten
och ha den andra på mig... Ändå frös jag som fan!!

Sen köpte min älskade fader alvedon till mig!
Då svettades jag som en gris och började må bättre,
vad som helst för att skjuta på symptomen!

Jul imorgon lockar sådär, hoppas jag mår bättre!!! *ta i trä*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0