Toabetraktelser...

...på Umeå universitet är ämnet idag!
Jag har juh på senare tid spenderat en hel del tid på universitetet den senaste tiden
och har juh varit tvungen att gå en hel del på toa under denna tid
och det finns några bra och några dåliga...

Dom som ligger inne i UB, glöm dom! Folk byter av varandra och det luktar både de ena och det andra *urkbullar*
Dom som ligger vid ingången i trappan kan jag bara tala för damtoan, men den är ok om man nu tycker att det är ok att göra 1an lr 2an i båstoaletter... De e väl ändå inte så farligt med lite ljud?? (är dock lite arg över att dom stängt mitt favvo-bås!)
Lärarhusets toaletter is the shit! Inte värt att gå så långt, men vid lunchtid passar de kanon!
Men jag måste nog säga att jag saknar humhusets toaletter, visst ibland kan man få sig en jobbig överaskning, men generellt sätt så äre bra där... Borta bra, men hemma bäst!

Allmänt sett:
* B-uppsatsen inlämnad *ta i trä*
* Har äntligen hittat superfina svarta skor!
* Har köpt hårfärg, bort med ljust in med mörkret!
* Jag är SUPER peppad inför helgen!
Me = happy person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0