Galna cyklister...

...som försöker prejja mig av vägen, whats up with that??? Seriöst!!!
I förrgår var de en vinglig jäkel som höll på att prejja ut mig i snödrivan då an drev över cykelvägen som
ett annat fyllo en fredagskväll, men de va juh tisdagsmorgon och då är det inte okej!!

I morse var de dubbelprejjning pågång!
Först var det några galningar som cyklade i bredd, supersnabbt! Jag saktar in och håller mig till höger och sen
ännu mer till höger och sen ännu mer till höger (trotts att dom har en massa utrymme på sin höger).
Jag + snödriva = sant *moorrrrr*
Sen kommer de en galning och kör om mig på insidan när jag (precis efter tagit en snäv kurva och ja, är lite på fel sida) och jag håller på att köra på honom då han gör sin supriseattack! Sen såg jag honom även köra mot rött, klassiskt fall av galning! Tur att jag inte ramlade och bröt en arm, då hade jag inte kunnat skriva färdigt B-uppsatsen, fast å andra sidan kanske jag hade kunnat jaga ikapp karl å tvingat honom att skriva den åt mig *hmmmm*
Jaja, ögonblicket är borta å varför grämas över det då??

Jag kan iaf tänka mig en av följande förklaringar till varför detta händer mig:
1. Jag är en farlig cyklist
2. En majoritet av alla andra cyklister är galna
3. Jag är som en magnet för farliga cyklister

Svar: Nr 2 såklart, det är juh inget fel på mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0