MongisMagen...

...dök upp upp idag igen efter den fick besök av en hamburgare från Corona!
Hon har varit borta ett nu, men nu är hon tillbaka med besked, så jag gick hem från skolan tidigt idag...
Ja, jag vet att jag inte ska så mkt fett och så mycket, men jag var helt enkelt tvungen :P
Laktosintolleransen är juh ute genom fönstret, men nånting är det juh som inte är som det ska.
Irriterad tjocktarm är det nya (men ännu ej bestämda) sjukdomen som jag lider av
och det är juh lite mer pepp iaf med tanke på att det kan gå över...
Laktosintolerans, magkatarr, irriterad tjocktarm, vad det än är så tyckte hon inte om hamburgare.
Drygt eftersom jag ville träna idag, hade t.o.m tänkt att skynda på tvätten, men jag vågar inte...

Skolan har då gått bra, fick tillbaka hemtentan med ett stort underbart G på det!!!
Sen så ligger jag bra till med uppsatsen, hoppas jag då ialla fall!!!! *ta i trä*
Jag hoppas då verkligen det iaf, annars vet jag inte vad jag ska göra... Men än så länge är de fortfarande gott om tid,
tror jag. Två veckor kvar och inte hopplöst efter utan faktiskt enligt planering!
Lite pirr i magen om man ska hinna lr inte är alltid bra för arbetet!

Nu ska jag iaf se om jag inte kan ta och börja tvätta redan nu och sen blire att fortsätta vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0