Historieboken ligger på hyllan...

... och den gamla favvo johanna klassikern fantasy har kommit på tapeten igen!
Läste lite Eddings i somras, men annars vare riktigt länge sedan...
Har börjar lite mjukt med Katherine Kerr, serien om det magiska landet Deverry,
serien har bara 11 böcker... Lr är de kanske 12? Jag kommer inte ihåg...
I alla fall så är det en mjukstart, för jag tänkte ta Robert Jordan sen (även om människan dog innnan han skrev färdigt serien, vilket jag tycker är grymt ohyffsar) för det är min absoluta favvo serie of all times!!!

Har hittat ett "nytt" band (för mig iaf, jag är inte en sånn musiknörd som lyssnar på cool musik innan alla andra, jag har ett liv och har inte tid med sånt utan nöjer mig med det jag ramlar över....)
Kings of Leon... "use somebody" är grymt bra, men har lyssnat igenom en massa av dom
på tuben och jag gillar det jag hör =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0