Kallhålet...

...Lycksele gör skäl för sitt rykte, Tannbergs är verkligen inte den varmaste skolan på denna Jorden.
Ok om kylan bara fanns här, men när det börjar med att redan på bussen frysa bakdelen av sig
så är det verkligen inte lätt att bli varm igen!
jag lyckades somna på bussen, med ett öga alldeles för nära fönstret tydligen....
När jag vaknade så var ögat alldeles kallt och det rann tårar! Nu har det återhämtat sig något,
men det gör fortfarande lite extra on i det...
Första gången jag frysit om ögat, mycket skum erfarenhet!

Dax att hålla i andra lektionen idag, denna gång utan LLU eftersom han har utvecklingssamtal,
jag borde egentligen få betalt ;-)
Hem tidigt, där står badkaret och väntar på mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0