470 kr!

470 kr för att klippa håret, ojoj! De e mkt pengar!
Fast jag skulle bli ännu mer less om jag var kille...
De tog juh faktiskt ca 60 min att klippa mig idag, medan de tog kanske 25 min att klippa Didde
å han fick betala lika mycket som mig!
Ibland är anti-diskrimineringslagar underbara!
Kanske hade det varit bättre att ta betalt för tiden?? För jag menar; tjejer med kort hår betalar juh också riktiga överpriser för att klippa de lilla de har... *hmmmm*

Annars luktar jag illa från medlet igår, riktigt drygt!
Jag vill lukta som mig, för den lukten är bäst.
Har  verkligen saknat hur de luktar både hos mig å hos Didde,
av nån anledning så känner jag mig tryggare där det luktar bekant!

Ikväll för vi börja sätta vår lukt på det nya STOOOORA täcket jag fick av
mamma och pappa i julklapp, HURRA va jag är glad!
Vad jag har längtat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0