Framtidsplanering...

...är något som kan vara svårt ibland när man pluggar på universitetet.
Ja, jag har faktiskt ett liv utanför universitetet och skulle därför vara glad med lite framförhållning ibland!!!
Jag ska börja en ny kurs snart, den 19e tror jag men vet ej, och det skulle vara mycket
trevligt att vet när jag börjar, hur ser mitt schema ut osv.

MEN då finns det några problem.
Ett av dem är att jag inte fått nått mejl lr brev om jag blivit antagen.
Inget om vars jag ska inbefinna mig lr när.
Inte heller lyckas jag hitta något schema så att jag skulle kunna semiplanera min närmaste framtid.
ICKET!
Sen så är juh Umeå Universitets hemsida så svår att hitta på att man kan få mardrömmar för mindre...

Jag måste helt enkelt släppa det och hoppas att nån annan vet mer än mig...
Ibland så är det jobbigt att vara en person som tycker om att veta saker och planera!

Kommentarer
Postat av: jennfors

det kommer bli så sjukt bäst. ja längtar så grymt mycket :D

2009-01-11 @ 14:52:05
URL: http://j_nnifer_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0