studera.nu aka detärsåsvårtattanmälasigattdualdrigförstårnågotalls.nu

Sitter och letar efter min kurs på umu.se, omständigt som tusan!
MEN hittar den efter många om och men, blir glad tills jag inser att det finns två klassrum uppskrivna som samingsplats (där ska vi alltså rymmas 140 elever, typ lr...) men men, det blir att mejla kursansvarige...
Jag måste ändå mejla denna person eftersom jag tydligen inte tackat ja till min utbildningsplats!
När jag skulle ha tackat ja har jag absolut ingen aning om alls överhuvudtaget,
ibland lir jag less på riktigt!
Vissa saker här i världen är så omständiga och oklara att det är som upplagt att jag ska göra ett misstag.
Visst, jag har inte alltid stenkoll, men då jag fick anmälan i pappersform missade jag det ALDRIG!
Ibland så tror jag faktiskt att saker och ting inte blir lättare bara för att man kan göra det via Internet!
Ja, jag vet, det är "bakåtsträvande" med papper, men va de ändå inte lite lättare...???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0