Steg nr 1...

...i rätt riktning för att få ordning på mitt liv togs idag!
Jag gjorde restuppgift nummer ett, så nu är det bara att hoppas att läraren accepterar den
och att jag får G på den så jag kan stryka det från mitt Att-göra-innan-jag-går-ut-skolan-listan!!
*TA I TRÄ*
Det finns bara ett sätt att hantera rädsla och ångest, ta tag i den,
det är iaf hur jag måste göra det... Om inte kommer jag att krympa ihop och försvinna...
Det vägrar jag, inte en chans!
Jag har klarat mig igenom svåra situationer förut och det kommer jag att göra nu också,
jag kommer att vända mitt liv på rätt köl och fixa all rest och allt annat...
För snart kommer våren och sen sommaren =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0