10 första...

...DATAskrivna sidorna på Xjobbet sitter nu på min dator
och snart på min mejl (i fall att datorn dör... *ta i trä*)
Jag är hur trött som helst, men de känns grymt skönt!!!
Visst, jag kommer att få arbeta igenom de några ggr,
men i alla fall...
Ska bli grymt skönt att få de tittat på också på onsdag,
så jag vet redan då vad som  behöver ändras å om de mesta e ok lr bara skit.

Helgen va helt ok, festen helt ok om än lite väl mkt folk som vi inte kände,
men höjdpunkten var absolut en dejt på lördagkvällen...
Lite popcorn, Mad Max 2 å världens underbaraste människa,
de e fan svårt att slå!!!

Imorgon blire att sitta på skolan igen...
Fler sidor, närmare målet så jag kan lägga allt de här åt sidan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0