Inflyttningsfest i övik...

...blev de i helgen!
Ida har kommit i ordning och vi (jag å Carro) åkte ner för att joina firandet!
På vägen ner köpte jag ett päron för 13 kr, råååån!!
Väl nere fick vi stora rundturen och fixade iordning för att grilla!
Trotts att jag brände köttet lite va jag nöjd med min insats och
maten satt där den skulle!
Sen droppade folk in och öl (och drinkar) slank ner, stämningen på topp!
Mycket trevlig förfest fortsattes ute på Harrys som var ok, men inte så mkt mer!
Jag fick dansa en hel del, så jag va nöjd ändå!
Max och efterfest, men jag va lagomt trött eftersom jag steg upp tidigt...

Skönt att komma bort lite, men skönt att va hemma och sova i min egen säng igen!

Längtar tills imorgon, de ska bli trevligt...


Partners in crime =)

Kommentarer
Postat av: Nina

M är min nya fina dator..sjukt söt! Min nya bästa vän! :)

2009-04-21 @ 13:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0