Långhelg...

...har jag kanske inte riktigt förtjänat, men på ett annat sätt ändå!
Haft seminarium idag kring Xjobbet, mina 12 sidor va helt ok förutom några småändringar...
Jag är jätte nöjd och det känns superbra!
Nu gäller de bara att ro det hela i land, men jag tror på mig ;)

Hade den mysigaste dejten på evigheter igår,
jag är så lycklig att jag vill gråta av glädje istället för sorg!
Tack så mycket du så underbara människa, jag är den lyckligaste människan i hela världen...
(förutom att CPgrannen spelar aphög musik som vanligt å e störig *MORR*)

Åker hem ikväll, Vännäs imorgon och sen hem igen för att hämta lite nya krafter,
fylla på batterierna och bli redo inför nya drabbningar här i livet...



Evig och villkorslös kärlek från modern...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0