Monsterpromenadveckan...

...är i full gång!
På fem dagar har jag varit ute i 7 h å 20 min,
inte illa pinkat inte!!
Bra sätt att träffa kompisar, gå ner i vikt och fundera!
Me like!!

Har lördag idag, men sån tur ska man juh inte ha!
Vilket innebär att jag faktiskt måste plugga idag med *suck*
Men jag va juh lat igår så,
"råkade" somna och sov i 2,5 timmar...
Trodde jag va sjuk, men som tur va så är de juh inte så...
Men jag får juh ta igen det idag istället, men men...

Övik imorgon då, inflyttningsfest, kan bli roligt,
bara att göra de bästa av saken och peppa sjukt mycket!
Därimot är jag sjukt peppad över korrefesten nästa vecka, det är ett måste för alla!!
Vi kommer att dekorera korren i full sommarmundering :) Be there or be tråkig!!



Mer sol (och lusekoftor) till folket i helgen, pretty please!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0