Aprilväder....

...ser de ut som att de ska bli dom närmaste dagarna,
moln å kanske snö, men solen ser ut att kunna komma fram på lördag *hoppas*

Två dagar in i veckan å jag längtar redan till fredagen,
men är det inte nästan alltid så???
Kanske är det så att man saknar helgen om man haft en bra helg innan??
Fast helgen va ok, så de borde inte va det...
Höjdpunkten var att Jessi å Binkan kom och åt lunch i fredags,
himmelskt god mat och världens sötaste bäbis!!!

Har varit duktig så här i början av veckan,
gjort bort en till av restuppgifterna, börjat på xjobbet och avslutat allt från förra kursen...
Jag är NÖJD över min insats!!
Har dessutom tränat en del, skönt att komma igång igen :)

Nu ska jag bjuda mig själv på ett bad, läsa lite och bara njuta av att vara mig!

PS.
Snart blire en ny tattoo, verkligen på tiden!!
DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0