Första Xjobbs mötet...

...var både spännande och tråkigt på en och samma gång!
Det är roligt att sätta igång, men alla genomgångar om formalia (hur nyttiga dom är är...)
blir lätt långtråkigt...
Men då fick jag tid att fundera på lite frågor till enkäten som jag tänkt göra,
så nån nytta va de juh iaf!

Annars är livet bra! Jag fixar med skolarbete och restuppgifter,
känner att jag är på G!
Handlingsförlamingen jag haft de senaste veckorna är som bortblåst
och jag känner mig peppad inför både skola och livet i allmänhet!
Ikväll blire dessutom middag med mamma och jenni och imorgon kommer
Bianca och Jessica in till Umeå för att äta luch med mig!!
Helgen ser också lovande ut med afterwork på Costas imorgon
och vem vet sen vad som händer!

Solen gör mig gott och väcker det som slumrat till liv igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0