Valborgs helgen...

...var den bästa någonsin faktiskt och utan alkohol dessutom...
Jag behövde en lugn helg helt enkelt å då fick jag också!
Underbara Jessi å Binkyboo va sällskapet första halvan,
sen åkte jag hem till Önskanäs och njöt av det fortsatta lugnet!
Cyklade ca 2.5 mil på fredagskvällen, skönt men kramp i låren va nära ;)
Skönt med vår hemma, snön är borta å de va skönt att va ute å leka med hundarna
och mysa med systerdottern!!

Från vänster: Mira, morfar Håkan, Binkyboo, Tjorven å mamma Jessi njuter av solen!


Världens sötaste Binky å Tjorven som alltid vill va i centrum ;)

Igår blev de fightkväll å jag såg min första livefight! Mkt roligt, underbart sällskap!

Idag har jag påbörjat min "grönafingrar" karriär å köpt tomatplanta, smultrunplanta å basilika och oregano frön,
allt detta sitter nu uppe i växthuset aka köksfönstret ;)

Jag är utvilad och redo för en vecka med massiv pluggning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0